Veelgestelde vragen
❓
Veelgestelde vragen
Alles over veilig bestellen, personaliseren, logo’s uploaden, levertijden, verzendkosten en afhalen.
Bestel ik veilig bij jullie winkel?
Jazeker. Uw gegevens worden via een beveiligde, versleutelde (SSL) verbinding doorgestuurd naar ons systeem. Niemand kan deze gegevens onderweg inzien.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, dat kan. U kunt uw bestelling afhalen op ons bezoekadres:
Winkler Prinsstraat 14, 9403 AP Assen
U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling gereed is.
Ik wil mijn prijzen laten personaliseren. Hoe werkt dit?
Alle prijzen worden gratis gepersonaliseerd. Vul de gewenste tekst in bij de daarvoor bestemde tekstvelden op de productpagina.
Veel verschillende teksten? Upload gerust een Word-document met alle teksten. Alle teksten worden standaard gecentreerd.
Kan ik een eigen logo op mijn prijs laten plaatsen?
Ja, mits het product zich ervoor leent. U kunt uw logo uploaden via Eigen logo uploaden. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.
Ik heb een serie bekers besteld. Wordt de tekst aangepast naar rangschikking?
Ja. Wanneer u bijvoorbeeld 1e plaats invult bij de eerste beker, passen wij de overige bekers automatisch aan naar 2e plaats, 3e plaats, enzovoort.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Wij hanteren een standaard levertijd van 1 tot 5 werkdagen. In overleg is snellere levering mogelijk.
Met welke vervoerder verzenden jullie?
Wij verzenden met DHL of PostNL.
Wat zijn de verzendkosten?
- Bestellingen van €1 – €500: €6,95 verzendkosten
- Bestellingen boven €500: gratis verzending
- Bestellingen van €1 – €500: €10,95 verzendkosten
- Bestellingen boven €500: gratis verzending
Nog vragen? Neem gerust contact op.